Sporepeter 1975, Basel
Mir sinn d Sporepeter!
Schön, bisch do - lueg yyne
De findsch do alli Informazioone iber d Clique und s aggtuelle Verainsjohr.
Do kasch - villicht wiider? - Fasnacht mache
Und wär Luscht het, by uns mitzmache: Nimm Kontaggt uff – lueg di umme und heb Muet, an dr Basler Fasnacht mitzdrummle, mitzpfyffe oder im Vortraab zlaufe.
Hesch Drummle oder s Piccolo uf d Sytte gleggt und e Fasnachtpause gmacht? Au guet. Denn hols s Inschtrumänt uss em Käller und styyg wiider by uns yy. Mir nämmes gmietlig, sinn aber engagiert im Drummle und Pfyffe. Und das sit 50 Joor.
********
Demnäggscht
Proob, T+P separat (Modus 2)
Dienstag, 09. Juni 2026
19:30 Uhr
Wo: T Holzschopf / P Claraschulhaus
Weiteres: 19:30 bis 20.30 T + P separat ab 20.45 bis 21.15 gemeinsam im Schulhaus
Proob, T + P separat (Modus 2)
Dienstag, 16. Juni 2026
19:30 Uhr
Wo: T Holzschopf / P Claraschulhaus
Weiteres: 19:30 - 20:30 T + P separat, ab 20:45 - 21:15 gemeinsam im Schulhaus
Proob, T + P separat (Modus 3)
Dienstag, 23. Juni 2026
19:30 Uhr
Wo: T Holzschopf / P Claraschulhaus